Sunday, August 26, 2012

luka berdarah kembali

Blog, maafkan aku...bila aku xde peneman, xde pendengar, i'm return to you again...i'm sorry. maybe u r the best listener ever ; /......again, i'm sorry ;(....

luka ni hampir jd parut......yg hampir sembuh. tp, bila muncul kau, apatah laki dalam keadaan nyata...bt ak kembali menganyam harapan...genggam impian. tp...tp..acapkali aku cuba nk gapai awan gemawan, tangan aku ttp tak sampai, tetap...kali ini hati aku berdarah lagi. teruk. sampai hati hampir bersumpah xkn terima kau ada kata di masa akan datang kau datang melutut sekalipun.

mungkin aku bodoh, sbb hati aku berkata: kalau DIA NAKKAN KAU, 'DAH LAMA' dia msg...sdgkan ad 4 cara skrg ni, hendak xhendak je: ym, email, fb, phone. tp ade tak sejak dia terpacak dpn rmh kau dlu?? ade?? means ko janganlah bangang sgt. DIA TAK NAK LAH TUUUU! rasa bertambah sedih dan bodoh bila fikir ak kenal/suka dia dr tahun 2008, 2009, 2010, 2011, skrg 2012....nothing happen! tolonglah faham perasaan...I'M NOT HER CHOICE.

mungkin ak je perasaan ak chumel msa dia jumpe aku, tah-tah ape yg dia nampak: gedabak, muka tua, kulit kusam....patutlah alone...kan?? tetiba aku kutuk dri aku dgn dahsyat: jahat, bodoh, buruk, gemuk, hitam, nampak tua...ape pon xelk...ptt dia xrespon. lgpon aku ni bodoh. dia kan engineer. antara dua darjat, ko kene sedarlah diri ko tu ayuniiiiiiiiiiiii. aku rasa nak telan pil acai berry tu banyak2, habiskan duit beli pil adira makan, bg putih dan langsing.tp,tp,tp...ak tkt duit xcukup, tp long term effect ak sakit, nanti susahkan fmly..dhla orang tak peduli, susahkan org pulak...huhhhh! betapalah perasaan aku ni kagum bila tgk org2 cantik...cemburu. nk sgt jd mcm deorg...tp duit tak pernah cukup :( kadang2..walaupun tau bahaya yg akan datng dr effect ubat2 tu...nak je aku telan acai berry 3 botol..biar kurus..biar puas hati. sbb ak sket gk telingan org dok kata bdn ak berisi..nk wt cane, ak suka mkn. tp xdelah mkn byk, cuma aku suka mkn nasik je. :(

sekarang ni aku naik muak + jeles tgk gamba kawin...sweet sgt deorg. ak ni je jd pengemis cinta tak berbalas...tak lama lg, ad kawan aku nk bertunang dan kawin. lg pressure la aku. aku cuma nk mengasihi dan dikasihi je...mcm deorg. tu pun pyh ke.mungkin ni kot balasan aku sbb kecewakan org2 yg suka kt aku.
aku rasa....aku perlu lupakan dia, buka hati pd org yg akan mencintai aku dlm masa akan datang

kadang-kadang,,, aku terdetik, mungkin dia tak sesuai untuk aku, mungkin dia takkan dapat cintai aku sepenuhnya law dia masuk meminang aku pun. lagipun, ak terfikir, kalau seseorang lelaki tu cinta kita dia akan terima kelebihan dan kekurangan kita seadanya. bt kita rasa spesel. bkn kita rs down n perlu bt mcm2 untuk dapatkan cinta org yg dicintai....hurmm..kan??

AKU NAK DAPAT 4 FLAT. AMIN INSYA ALLAH. SMG AKU TIDAK hampir KECUNDANG LAGI SBB BENDA NI.amin ya allah...

No comments:

Post a Comment