Friday, September 30, 2011

3.71. tak boleh undur lagi!!!!!!

Did i mention i hv got 3.71 for my 3rd cgpa?? not yet kan? ha2. i'm juz too lazy and lacks of motivation to make a post about this last time. teruk kan? ha2. pemalas betul.

Now, i'm just wanna say that i think i have done not so well in my assignments for this semester. And afraid if it yes, it will affect my future results too. oh no! May allah forbid. I hope everything is just fine. Yup i hope i'm being lucky again like last tyme. (like certain2 things before) :) aminnnnnnnnn~.

One more things make me even worry is i'm being far and far from Allah. I Think Allah hates me rite now. Cause i'm being so near to him when i'm in examination period but not when i got happy ending (gud results). Saya sangat susah hati sekarang. Adakah Allah akan memberi rahmatnya yang tak terhingga itu kepada hambanya yang sering lupa ini untuk merasai kecemerlangan dalam hidup buat kesekian kalinya??Entah. Ak tak tahu. Tapi hati ak tidak sedap. Ya Allah ampunkan dosaku. Limpahkanlah rahmatmu padaku. Aminnnnnnn. Aku ingin terus cemerlang dan cemerlang sehingga akhir perjuangan ini ya Allah. Ampunkan dosaku. Hamba Mu yang lemah, jahat dan hina ini Ya Allah ;(.


Aku risau kalau ak ter'slip' utk klai ni, pointeraku akn jatuh balik. tak nakkkkk!!! Aku tak nak berundur balikkkk!! Ya Allah bantulah hamba Mu yang lemah ini Ya Allah...Aku Mohon Ya Allah..Adakah nikmat yang diberi sebelum ini untuk menguji aku adakah aku insaf dengan segala kejahatan ak selama ini? Aku rasa perasaan bersalah ak semakin berat apabila Engkau kurniakan nikmat ketika aku banyak berdosa. Apakah kali ini Kau akan melimpahkan rahmat Engkau lagi Ya Allah?????? Aku harap segalanya akan baik2 saja.


p/s: Tapi ini mmg salah aku. Aku yg jahat. Hurm ;( ;( ;(

No comments:

Post a Comment