Friday, September 30, 2011

Perasan itu.

Ini adalah satu cerita dengan post yang lepas. sengaja aku asingkan. Tapi ak nak bagitaw, sem ini aku sangat malas. Aku xdk semngat nk belajar bersugguh-sungguh. Rajin tido dalam kelas. (kls ptg) mgkin tak biasa kot. tp knp ad org lain yg tak tidur?? Aku rs bnyk yg ak dh rugi masa tidur 2. Kdg2 sngja tdur pn ade. Astagfirullah. Ak dh tersasar jauh :(

Satu lagi psl asgmt. Aku bt endah tak endah je. Tak ambil berat. Takde perancangan rapi. macam dulu. Padahal aku taw asgmt ni memainkan peranan pntg utk dpt pointer gempak. Ak lui sangat. Ralit. Aku asa ini sbb ak dok umah sewa. Aku takde privasi ak sendiri. Entahlah ak tak bolehlaaa!!!


Ada lagi, ak banyak buat dosa. Aku tinggal solat (sbb tidur n ralit)(tak qada balik,,), aku mengumpat, ak xpay attention dlm lecture (kiranya xhormat lecturer), ak cari pasai dgn orang, ak ad prsaan belagak (bile ak skt aty ngn org)...


Haih, ak risau la semua benda ni jadi batu penghalang kepada kecemerlanagn ak sem ni. Aku BIMBANG niiii!! Dhla jauh dgn Allah!!

So skrg kesimpulannya, ak risau dengan result ak sem ni..;( :( ;( bagila semuanya baik2 saja. aminnnn~

No comments:

Post a Comment